Headshop je trgovina, ki ponuja izdelke za uživanje konoplje in tobaka. Ponudba headshop trgovin obsega vse od revij in knjig, glasbe, do oblek in izdelkov za opremo doma. Pondba headshopov je pogosto povezana s subkulturami. Headshopi so se pojavili s pojavom hipijev v poznih 60-ih letih in so nekoliko povezani z Vietnamsko vojno, torej z gibanji, ki so v okviru te vojne nastala. Kot smo že zapisali v objavi o growshop trgovinah, so se te pojavile v 60-ih letih 20. stoletja predvsem na območjih, kjer je bila višja populacija mladih oz študentov. Headshopi so med 68. in 75. letom služili tudi kot trafike oz. outleti z revijami, ki jih sicer ni bilo možno kupiti. Z umikanjem populacije »baby-boomerjev« in s pomembno odločitvijo vrhovnega sodišča leta 73 (miller v. California), ki je prišlo do sklepa, da lahko lokalne skupnosti same določajo standarde prvega amandmaja, so se zadeve okoli headshop-ov nekoliko umirile, pomp polegel, težko pa bi rekli, da je padla splošna popularnost le-teh. Iz leta v leto se namreč vedno bolj legitimno z vedno več ponudbe pojavljajo headshopi, ki tako ali drugače tudi privabljajo vedno več uporabnikov.

HEADshop