Naročila na tel.: 041/667-718 ali na e-mail: info@grinsot.si         

Vse za vaš zelenjavni in zeliščni vrtiček, indoor gojenje, hidroponika...GROWSHOP

0 - Izdelkov

Vaša košarica je prazna

Skupaj za plačilo: 0,00 €

Splošni pogoji poslovanja

Splošno

Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine Grinšot so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-UPB1), s priporočili GZS in mednarodnimi kodeksi za e-poslovanje.

Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne trgovine, pravice uporabnika ter poslovni odnos med lastnikom spletne trgovine (ponudnikom) in potrošnikom (kupcem).

Spletno trgovino Grinšot upravlja:

Mangor d.o.o.

Naslov: Obala 114, 6320 Portorož
Telefon: 041/667-718
Email: info@grinsot.si

Spletna stran: www.grinsot.si

Matična številka: 6809804000
Davčna številka: SI33724326
Davčni zavezanec: DA

 

Dostopnost informacij

Splošni pogoji poslovanja so veljavni na vseh straneh spletne trgovine brez izjeme.

Pred uporabo strani morate pazljivo prebrati navedene splošne pogoje. Z uporabo te spletne strani se z navedenimi pogoji strinjate.

V primeru, da se s pogoji ne strinjate, vas prosimo, da spletne strani ne uporabljate.

Šteje se, da ste z vsakim ogledom ali s transakcijo, opravljeno preko naše elektronske trgovine, seznanjeni s celotno vsebino splošnih pogojev in ste v ponujene splošne pogoje privolili brez omejitev.

Zaradi različnih tehničnih ali drugačnih razlogov poslovanje preko naše spletne trgovine ali celo dostop do trgovine včasih ni mogoč.

Zato si ponudnik pridržuje pravico, da za določen ali nedoločen čas omeji ali popolnoma ustavi prodajo nekaterih ali celo vseh izdelkov, ali da za določen ali nedoločen čas omeji ali popolnoma ustavi dostop do strani spletne trgovine, ali drugače omeji ali ustavi poslovanje spletne trgovine.

Pridržujemo si pravico do kakršnihkoli sprememb, delnih ali v celoti, kateregakoli dela Splošnih pogojev poslovanja brez posebne najave. Spremembe veljajo od trenutka objave.

 

Ponudnik se trudi po svojih najboljših močeh, da bi bilo vso tekstovno, zvočno ter grafično gradivo na straneh spletne trgovine Grinšot kar se da najbolj popolno in pravilno po svoji najboljši moči, vendar se ne zavezuje za popolno pravilnost in popolnost podatkov na straneh spletne trgovine, niti se ne zavezuje za popolno pravilnost in popolnost tekstovnega, slikovnega ali zvočnega materiala. Slike artiklov so simbolične in ne predstavljajo vedno dejanskega stanja kot so barve, dodatna oprema in podobno.

 

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:

1.) identiteto ponudnika (ime in sedež podjetja, davčno številko, številka registra),

2.) kontaktne naslove, ki omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefonska številka),

3.) bistvene značilnosti blaga oziroma storitev,

4.) dostopnost izdelkov (vsak izdelek iz ponudbe na spletni strani je dostopen v razumljivem roku),

5.) pogoje dostave izdelka (način, kraj in rok dostave),

6.) vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano ali že vsebujejo davek na dodano vrednost in strošek prevoza. Vse cene so izražene v EUR(Evrih),

7.) način plačila in dostave,

8.) časovno veljavnost ponudbe,

9.) rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop,

10.) pojasnjen mora biti tudi postopek ob pritožbi, vključno s podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.


Cene

Vse cene so izražene v EUR (Evrih) in vsebujejo predpisani davek na dodano vrednost (DDV).

Cene veljajo v trenutku potrditve naročila (zaključitve nakupa).

V primeru, da se cena artikla tekom obdelave naročila spremeni, bo ponudnik kupca o tem obvestil. Ponudnik bo po svojih najboljših močeh skušal v vsakem primeru kupcu zagotoviti nižjo ceno oz. ponuditi ustrezno rešitev, ki bo šla v obojestransko korist in zadovoljstvo.

V ceno ni vključen strošek dostave.

Postopek nakupa

Za nakup ni obvezna registracija.

Uporabnika bo skozi celoten nakup vodil sistem. Zahtevana polja je potrebno izpolniti, v nasprotnem primeru nakup ni možen. Ko uporabnik zaključi z nakupom, bo o vsebini nakupa obveščen po elektronski pošti.

Pogodba o nakupu naročenih artiklov med kupcem in prodajalcem je na tej stopnji nepreklicno sklenjena.

Do podrobnih podatkov o izdelku oz. izdelkih pridete tako, da kliknete na sličico oz. fotografijo ali ime izdelka. Ob kliku na izbrani izdelek se vam bo odprla nova stran z izdelkov, ki je predstaljen s podrobnim opisom, fotografijami izdelka, nazivom izdelka, ceno, popusti, šifro oz. referenčno kodo oz. številko izdelka. Slike predstavljajo točno ta izdelek, ki ga naročate.

Pri samem naročilu (gumb ‘Zaključek nakupa’) se vam izpiše vrednost nakupa, ki je odvisna od števila izbranih izdelkov. Strošku izdelkov se prišteje še poštnina. V primeru brezplačne poštnine je to navedeno na spletni strani.

V obrazec vpišete vse potrebne podatke, katere potrebujemo, da vam pošljemo vaš paket. Prosimo, bodite natančni pri vpisovanju podatkov.

Še enkrat preverite pravilnost vaših oddanih podatkov, št. artiklov, ki jih boste naročili. Nakup zaključite s klikom na gumb 'Oddaj naročilo', pri čemer morate sprejeti Splošne pogoje poslovanja. S sprejetjem Splošnih pogojev poslovanja se zavežete k plačilu.

S klikom na gumb 'Oddaj naročilo' ob koncu nakupa potrjujete, da ste seznanjeni s celotnim besedilom, objavljenim v Splošnih pogojih poslovanja in da ste bili izrecno opozorjeni na te pogoje ob nakupu. Vaše naročilo/pogodba se sklepa v slovenskem jeziku.

Ponudnik v obljubljenem roku blago zapakira, odpošlje in o tem po elektronski pošti obvesti kupca.


Način plačila

Plačilo z gotovino (prevzem blaga v trgovini).
Plačilo z gotovino po povzetju (ob dostavi pošiljke).
Bančno nakazilo na transakcijski račun - plačilo po predračunu (plačilo pred dostavo pošiljke).
Pridružujemo si pravico, da se časovni rok podaljša, zaradi tehničnih ali drugih napak v postopku. V tem primeru se zavezujemo, da bomo naročnika ustrezno obvestili. Prosimo vas, da nas obvestite, če niste prejeli nobenega obvestila z naše strani in so od nakupa pretekli več kot 3-je delovni dnevi.

1.) Plačilo z gotovino (prevzem blaga v trgovini)

Blago plačate in prevzamete v trgovini Grinšot (v PE Ljubljana ali PE Piran).
2.) Plačilo po povzetju (ob dostavi pošiljke)
Ob dostavi paketa kurirju DPD ali GLS (podjetji, ki se ukvarjata s kurirsko in paketno distribucijo) poravnate znesek nakupa (vrednost izdelkov), poštnine (poštnina znaša 4,00 EUR, nad 50,00 EUR je brezplačna) ter provizijo za prenos denarja.

Provizija za prenos denarja:

 

Vrednost odkupnine Cena Slovenija v EUR
do 250 0,7
Nad 250 do 500 1,5
Nad 500 do 1.000 2,8
Nad 1.000 do 2.500 5


Ceno za odkupnino (znesek naročenih izdelkov) plača prejemnik pošiljke, ki je tudi plačnik provizije za plačilo odkupnine. Provizijo plačate v primeru naročila po povzetju v vsakem primeru, tudi če je poštnina brezplačna.
Proviziji se lahko izognete le s plačilom po predračunu (bančno nakazilo) ali s plačilom z gotovino v trgovini Grinšot.
Kupec, ki je naročil izdelek in le tega ni prevzel, je obvezen vsa nadaljnja naročila naročati po predračunu in pokriti stroške pošiljanja, ki so nastali zaradi njegovega naročila, katerega ni prevzel. V nasprotnem primeru bodo vsa njegova nadaljnja naročila stornirana.
3.) Bančno nakazilo na podlagi izstavljenega predračuna (plačilo po predračunu)
Pri tovrstni izbiri plačila vam ob zaključku nakupa na vaš elektronski naslov pošljemo vse potrebne podatke za izvršitev bančnega nakazila.
Stroški pri bančnem nakazilu na podlagi plačila po predračunu vključujejo znesek nakupa (vrednost kupljenih izdelkov) in poštnino (poštnina znaša 4,00 EUR, nad 50,00 EUR je brezplačna).

Če želi kupec prejeti naročene artikle čimprej, lahko na elektronski naslov info@grinsot.si pošlje potrdilo o plačilu, v nasprotnem primeru pa takoj, ko ponudnik zasledi nakazilo kupca na transakcijski račun, odpremi blago. Ponudnik se obveže, da bo nakazila spremljal redno in čimbolj ažurno, z interesom hitrega odpošiljanja.

Prosimo vas, da počakate z izvedbo plačila, dokler ne prejmete informativnega pregleda nakupa, saj ne moremo zagotoviti, da bomo plačano blago lahko dobavili v želenem roku. Počakajte na naše elektronsko sporočilo, kjer vam bomo poslali točne informacije o stanju zaloge blaga in roku dobave.
Po prejemu nakazila vas o tem obvestimo in odpošljemo paket. Ker ste znesek nakupa že plačali preko bančnega nakazila, kurirju ob dostavi paketa ne plačate ničesar.
S plačilom po predračunu se izognete plačilu provizije, ki je navedena v točki 2.).

Dobavni rok

Ponudnik se trudi, da bo blago dostavljeno do kupca v navedenih rokih. Izdelki, ki so na zalogi, imajo rok dobave 3 delovne dni. Če artikla nimamo na zalogi, bo na dostavo treba počakati nekoliko dlje. O zelo dolgi čakalni dobi, vas obvestimo po elektronski pošti.

Po oddaji naročila prejme kupec obvestilo po elektronski pošti o oddanem naročilu, ki vsebuje informacijo o vsebini naročila in načinu plačila. V obvestilu so navedeni tudi kontaktni podatki ponudnika, na katere se lahko kupec obrne v primeru kakršnihkoli vprašanj ali pripomb v zvezi z naročilom.

Način dostave

Način dostave je paketna dostava podjetji, ki se ukvarjata s kurirsko in paketno distribucijo DPD ali GLS, kar pomeni, da bo naročilo dostavljeno že naslednji dan ob prejemu obvestila ali dva dni po prejemu obvestila, da je izdelek pripravljen za odpremo.

Če artikla nimamo na zalogi, bo na dostavo treba počakati nekoliko dlje. O zelo dolgi čakalni dobi, vas obvestimo po elektronski pošti.
1.) Stroški dostave
Stroški poštnine se prištejejo k vrednosti nakupa in sicer 4,00 EUR (nad 50,00 EUR je brezplačna). Pri plačilu z gotovino (plačilo po povzetju) pa morate še prišteti plačilo provizije, navedeno v točki 2.).
Ob prejemu dostavljenega blaga boste prejeli tudi originalni račun z vsemi podatki in v skladu s pogoji prodaje, objavljenimi na tej strani in potrjenimi ob oddaji naročila.

Ob prevzemu pošiljke obvezno podpišite prevzemni dokument.

Če menite, da vaše naročilo zamuja z dostavo, nas o tem takoj obvestite na info@grinsot.si in za vas se bomo potrudili, da boste v najkrajšem možnem času prejeli naročeno blago.
Prodajalec ni odgovoren za zamude s strani ponudnika kurirskih storitev ali za poškodovanje embalaže. Kupec naj prejeto blago pregleda takoj in ob morebitnih poškodbah takoj kontaktira ponudnika kurirskih storitev. Prav tako naj takoj kontaktira prodajalca.

Naročene izdelke lahko prevzamete sami v trgovini Grinšot (PE Ljubljana ali PE Piran).

Po dogovoru vam lahko pošiljke v vrednosti nad 50,00 EUR tudi sami dostavimo.


Garancija

Podjetje Mangor d.o.o. jamči za kakovost blaga z garancijo proizvajalca blaga.
Izdelki imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu ali na računu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa. Garancijski roki so navedeni na garancijskih listih ali na računu.

Garancija ne velja v naslednjih primerih:

- pri nastanku okvar ali poškodb na izdelku zaradi neupoštevanja navodil o ravnanju z izdelkom,

- pri nastanku okvar nastalih zaradi nepravilne uporabe, malomarnega ravnanja, mehanske poškodbe in okvar v primeru višje sile (napetostni sunek, strela…),
- pri nastanku okvar zaradi posega osebe, ki ni pooblaščena za popravilo izdelka,
- pri nastanku okvar nastalih zaradi uporabe drugih elementov, ki originalno ne spadajo k aparatu,
- pri nastanku okvar pri priklopu na napačno napetost ali vrsto toka.

Garancijska izjava:

- proizvajalec jamči, da bo izdelek brezhibno deloval v garancijskem roku, če ga boste uporabljali v skladu z njegovim namenom in priloženimi navodili.

- v garancijski dobi bo proizvajalec brezplačno odpravil vse napake in okvare na izdelku, ki so nastale pri normalni rabi izdelka. Popravilo bo izvršeno najkasneje v 45 dneh od dneva sprejema izdelka v popravilo. V kolikor izdelka ne bo mogoče popraviti v omenjenem roku, lahko kupec zahteva novega.

 

Garancija začne veljati z dnem prodaje izdelka na drobno, kar dokažete s potrjenim garancijskim listom ali originalnim računom.

V primeru neupravičene garancijske zahteve zaračunavamo pregled in testiranje izdelka.

Garancija se uveljavlja pri prodajalcu, kjer je bil izdelek kupljen.

Garancija velja, če je datum prodaje na garancijskem listu potrjen z žigom in podpisom prodajalca. V primeru, če ni pravilno izpolnjen, predložite originalni račun.

Po izteku garancijskega roka preneha pravica do uveljavljanja garancijskega zahtevka.

 

Komunikacija

S kupcem sme ponudnik stopiti v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje. Reklamna elektronska sporočila morajo biti jasno in nedvoumno označena kot reklamna sporočila, pošiljatelj pa mora biti jasno razviden. Željo uporabnika, da ne želi prejemati reklamnih sporočil, je potrebno brezpogojno upoštevati.

Varnost podatkov

Zavezujemo se k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov.

Uporabljali jih bomo izključno za pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov, blaga in ostalo potrebno komunikacijo.

Podatki kupcev v nobenem primeru ne bodo predani tretji osebi.

 

Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla.


Kupoprodajna pogodba

Prodajalec kupcu, ki kupi izdelek iz spletne trgovine, izda račun v pisni obliki, z razčlenjenimi stroški in pojasnilom o pravici do odstopa od nakupa z vrnitvijo kupljenega izdelka, če je to potrebno in mogoče. Kupoprodajna pogodba v obliki nakupnega naročila je v elektronski obliki shranjena na strežniku prodajalca in je kupcu dostopna v vsakem trenutku v njegovem uporabniškem profilu.

Kupoprodajna pogodba med prodajalcem in kupcem je sklenjena v trenutku, ko kupec potrdi naročilo. Od tega trenutka dalje so vse cene in drugi pogoji nakupa fiksirani in veljajo tako za prodajalca kot za kupca.

Odstop od pogodbe in vračilo blaga

Kupcu pripada pravica, da v roku 14-ih dni sporoči (preko elektronske pošte), da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo za to treba navesti razlog. Vračilo plačila mora prodajalec opraviti takoj, ko je to mogoče, najkasneje v 30-ih dneh po sprejemu sporočila o odstopu od pogodbe.

Če je kupec znesek ali blago že prejel in od pogodbe odstopil, mora prejeto vrniti prodajalcu v 30-ih dneh po sporočilu. V tem primeru kupec nepoškodovano blago pošlje v originalni embalaži, PRIPOROČENO, na svoje stroške, na naslov trgovine. Stroška poštnine (dostave) vam ob vračilu blaga ne povrnemo. Vrnjeno blago mora vrniti nepoškodovano in v nespremenjeni količini, razen če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv kupec.

V kolikor boste vi, kot kupec, vračali izdelke brez originalne embalaže ali pa bo ta embalaža uničena, oziroma če bomo ob vračilu izdelka ugotovili, da izdelek kaže znake uporabe, si kot ponudnik, pridržujemo pravico, da vaše vračilo zavrnemo. Torej vam, kupcu, v tem primeru ne vrnemo denarja, izdelek pa vam lahko vrnemo. V tem primeru poštnino plačate vi sami, kot kupec izdelka.

Naprošamo vas, da izdelkom po prevzemu ne snamete deklaracij, dokler niste popolnoma prepričani ali vam izdelek ustreza ali ne, saj bo le tako morebitno vračilo za vas potekalo brez odvečnih zapletov.

V primeru, da želite naročilo preklicati, še predno je bilo blago odpravljeno, vam ni potrebno navesti razloga za tovrstno odločitev.

Reklamacije

V primeru reklamacije, lahko kupec, v skladu z zakonskimi omejitvami, zahteva zamenjavo izdelka, njegovo popravilo ali vračilo kupnine.

1.) Stvarna napaka
Prodajalec mora potrošniku izročiti blago v skladu s pogodbo in odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo v dveh letih po prevzemu (25. b člen ZVPot).
Stvarna napaka se smatra;
- če artikel nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet,
- če artikel nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana,
- če artikel nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane, ko je prodajalec izročil artikel, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.
Primernost artikla se preverja z drugim, brezhibnim artiklom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca oziroma navedbami na samem artiklu.
Uveljavljanje stvarne napake se izvaja tako, da kupec o stvarni napaki obvesti prodajalca na znane kontakte v zakonsko določenem roku in hkrati omogoči pregled artikla.
Pravico do uveljavljanja stvarne napake na artiklu natančneje urejajo določila Zakona o varstvu potrošnikov.

Prodajalec od trenutka oddaje pošiljke z naročenimi izdelki kurirju DPD ali GLS, ne odgovarja za primere, ko pride do fizičnih poškodb, uničenja ali izgube pošiljke, kakor tudi ne, če pride do manjka vsebine v pošiljki ali če pošiljka kaže znake odprtja. V navedenih primerih mora kupec sprožiti postopek reklamacije pri kurirju DPD ali GLS.

V primeru poškodbe nas obvestite v najkrajšem možnem času preko elektronske pošte na naslov info@grinsot.si. Prav tako nas kar najhitreje obvestite, če se prejeti izdelek razlikuje od kupljenega, da lahko napako odpravimo v najkrajšem možnem času.

Politika zasebnosti

Del teh Splošnih pogojev poslovanja je tudi Politika zasebnosti, ki je dostopna tukaj.

Pritožbe in spori

Prodajalec spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov.

Prodajalec je dolžan vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Postopek za oddajo pritožb je na voljo na spletnih straneh, enostaven za uporabo in zaupen.

Prodajalec bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo, sporočil kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščal o poteku postopka.

Prodajalec se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

 

Pravno obvestilo in izjava pri nakupu semen


Grinšot.si (Mangor d.o.o.) posluje v skladu z Zakoni in v nobenem primeru ne promovira, nagovarja ali spodbuja delovanja v nasprotju z njimi; uporabniki so samostojno odgovorni za svoja početja.

S seznanitvijo in sprejemom teh Splošnih pogojev poslovanja uporabnik hkrati podaja izjavo:
- sem polnoletna oseba, starejša od 18 let;
- kupujem semena kot spominek;
- spominka - semen ne bom uporabil/a za kaljenje, vzgajanje in pridelavo rastline in derivatov rastline;
- nisem duševno bolna oseba, oseba z začasno duševno motnjo, hujšo duševno zaostalostjo ali v postopku odvajanja odvisnosti ali rehabilitacije;
- spoštujem nacionalno zakonodajo (Zakon o proizvodnji in prometu s prepovedanimi drogami (UL RS 108-5025/1999), Kazenski zakonik (KZ-1; UL RS 55-2296/2008), Uredba o razvrstitvi prepovedanih drog (UL RS 45-1909/2004), Zakon o semenskem materialu kmetijskih rastlin (UL RS, št. 58/02, 45/04-ZdZPKG, 86/04, 41/09, 32/12, 90/12 - ZdZPVHVVR)) in mednarodno zakonodajo, sem z njo seznanjen/a, nakupa ne opravljam z namenom zavestnega ali eventualnega namena kršitve veljavnih predpisov ter suvereno in samostojno sprejemam odgovornost svoje odločitve o nakupu; zavedajoč se, da kršiteljem grozi zaporna in denarna kazen.

Semena se prodajajo v izvirnem pakiranju. Kaljenje semen konoplje in gojenje konoplje je v Republiki Sloveniji in večini držav protizakonita.

Podjetje Mangor d.o.o. si pridržuje pravico zavrnitve nakupa semen konoplje preko grinšot.si, v primeru tehtnih razlogov, ki bi nakazovali delovanje v nasprotju z vsebino pričujočega Pravnega obvestila, ter da kupcu ne bo podajalo ali posredovalo nobenih informacij o kaljenju semen in pridelku, ker je nezakonito kaliti in semena prodajati za kaljenje v Sloveniji in večini držav EU, zato tega prodajalec ne sme spodbujati.



Želimo vam obilo prijetnih in ugodnih nakupov v naši spletni trgovini!